Köszönöm a visszajelzést, nekem sajnos a "pro kit" hiányzik, csak mezei Eibach -30mm lesz, ha végre valahára megérkezik.
Ezért gondoltam, hogy a 4db új B4 gátlón még finomíttatnék egy kicsit, lehetőleg a leginkább hozzáértő kezekben.
Az autó "csak" munkába szaladgálós lenne, nagyrészt jó minőségű úton, némi upgrade -del önmagához képest. Ebbe nálam a futómű is beletartozna, nem csak a motor piszkálgatása. sőt, ha tetszik a végeredmény, akkor jövő ilyenkor egy kis fék revízió is következne valami combosabbra, mint a gyári.
Család ebben max csak ismert útszakaszokon fog velem utazni, egyéb utakra ott a asszony 206 SW -je... vagy a Vito -m. sajnos az Alfa -mal megtanultam, hogy ismeretlen útszakaszra vagy BP -ra csak akkor, ha nincs más választás, mert egyszerűen a fővárosi és hazai úthálózat nem igazán támogatja az ültetett/kemény futóműves autos életet.
Nekem B4 van, pro kit-tel párosítva. Amire nekem kell, tökéletes keményítés nélkül is. Ha nyaralni megyünk, akár csak egy hétvégére is, anya bepakoltatja velem a fél házat, szóval van súly rendesen, de nincs baj vele. Nagyobb bukkanókon sem ér bele az ívbe a kerék. Hétköznapi használat mellett pedig elég jól tartja magát, mondjuk a gyári futóműhöz képest elég lovaskocsi érzés a rosszabb utakon, ellenben remekül belefekszik a kanyarba, nem mozog semerre. Ha még ezt keményíteni szeretnéd, lelked rajta.