Mint ahogy a jelenlegi példád is mutatja, visszakapod a pénzed, ha rendesen megreklamálod.
Ha korábban volt visszaigénylésed, és nem utalták vissza az összeget, és ha már kicsúsztál az időből...akkor azt az összeget elbuktad. Gyakran a rendszeren belül visszakérdeznek, hogy konkrétan mi is a reklamáció oka, meg képeket kérnek a csomagról, meg a termékről (ha egyáltalán megérkezett a csomag). Ha ezekre nem reagálsz, ott meg is akad a dolog. Hasra ütésre nem fogod visszakapni a vételárat.
Ritkán, de nekem volt olyan is, hogy telefonos applikációból nem engedte végigcsinálni a reklamációs folyamatot.
Eddig ami nekem nem érkezett meg és ügyet nyitottam, annak az árát visszakaptam (ha szállítási költséggel volt, azzal együtt).
Ami meg "tévesen" ért ide, annál meg arányosan kaptam vissza pénzt. 7 darabos csipeszkészlettel volt olyan, hogy csak 1 db-t küldtek. Megreklamáltam, képeket kértek, még olyan képet is, hogy mérlegen mérjem le a csomagot, aztán arányosan a hiányzó 6 db árát visszautalták.
Tavaly év elején egy lámpából másik típust küldtek. A drágábbik helyett az olcsóbbat kaptam, végül a különbözetet visszautalták. De ehhez képek kellettek nekik, hogy ők is egyértelműen beazonosíthassák a küldeményt.