HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 22:09,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#51128 LINSZTER +  2021. július 25. 10:04:15 re: #51127 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az ECU változtat a turbonyomáson ha nagyban változik a külső nyomás. De ahhoz elég nagy változásnak kell lennie szerintem, hogy igazán észrevedd.
Pl van "Turbo Ratio Limit" tábla ami rpm vs PA alapján változtat. Ez az egyik alap a kb 20ezer paraméter közül :D



Ha megnézed ugyanezt a "Turbo Ratio Limitet" csak ami IAT alapján változtatja akkor láthatod , hogy nagyobb a különbség.

2021. július 25. 10:25:09: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #51129 


2021. július 25. 10:06: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés
2021. július 25. 10:05: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés
2021. július 25. 10:04: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#51127 integra_type_r 0  2021. július 25. 09:56:04 re: #51126 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a barometrikus nyomás változásától mennyire függ a leadott teljesítmény, az fk8-nál...
mert folyamatosan látom a LogR-ben az adatot, de érezhető konkrét összefüggést nem "éreztem" a teljesítménnynel...(nem úgy mint a külső hőmérsékletnél, ott 10-15 foknál érezhető különbségek lehetnek...)
pedig nyilván van...
2021. július 25. 10:04:15: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51128 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.41, 0.32, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.072 mp, 8 query