Igen, 0.4 bar, az amivel ha még megfújod, akkor sok bajod nem lehet. (pontosabban az autónak nem, az általános szopások így is rád várnak majd szeretettel)
De, és most figyelj jól: NE legyél hülye! Ne rontsd el azt a jó autót.
Gyári blokkos és fejes k20a2-őt meg lehet úgy fújni biztonsággal, hogy ne érjünk a motorhoz, vagy felejtős?
Mindenhol a komoly 5-7 ezer fontos kitet látom, de nem jó egy random kínai csiga leömlővel? kprom van és szívó, kipu oldali tuningom.
Nem kellenek ilyen 400 lovak FWD-re még véletlenül sem. Vagy ilyen 200ló végével alacsony nyomáson is könnyen tönkrebaszhatom ezt a motort, és inkább hagyjam a francba?
Egy lightosabb turboval is erősen fennállna, hogy ugyanúgy szívnék vele mint a legtöbb ember, és soha nem lenne már rendes autóm?
Légyi beszéljetek le róla
Igazából nagyon élvezem, hogy szívóban meg van piszkálva, de fordulat nélkül elég ingerszegény meg nem bánnám ha nem lenne ennyire hangos