HONDA fórum
2024. május 6. hétfő, 05:37,  Frida, Ivett Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#186537 grego +  2023. június 29. 09:33:09 re: #186536 (joskoo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Erre viszont van SW frissítés kb 2 éve.
Érdekes, én eddig csak olyat láttam hogy az olajszint jelzés alacsony szintet jelez. Magasat még sose. Legalábbis eddig csak erről tudtam. 10 gen CTR-nél (K20C1) is sokszor előjött autópályás állandó tempónál, viszont az az érdekes, hogy a 9 gen CTR-ben ilyen jelzés sosincs pedig csont ugyanaz a motor (az is K20C1).
Az 1.5T viszont tényleg hajlamos az olaj felhígulásra, de mint írtam erre van SW frissítés.
2023. június 29. 09:38:29: megválaszolva joskoo 0  által, → #186538 


Az eredeti hozzászólás
#186536 joskoo 0  2023. június 29. 09:10:13 re: #186533 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Konstrukciós hiba: turbó+közvetlen befecskendezés. Az el nem égetett benzin beszivárog és keveredik az olajjal. Szervizben sem értették, miért választott a Honda ilyen problémás megoldást. De mondjuk más márkáknál is jelen van ez a probléma turbo-direct injection kombinációnál.
2023. június 29. 09:33:09: megválaszolva grego +  által, → #186537 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.09 mp, 8 query