Ami idegesítő volt:
1.sávtartó elektronika - az a nonstop pipogás (ding-ding-ding-dong) agyamra ment. Kb 10-20mp-ként ding-dong...Pedig elválasztósáv közelében sem voltam (igen próbáltam menüben állitani).
2. ülés elektromosan állítható de nem memóriás, szóval míg beállítottam a zasszony után, pont annyi eltelt idő telt el, hogy egy újabb ránc jelent meg a homlokomon.
Ami rossz:
1. automata ablaktörlő saját életet él (amikor kell akkor nem töröl, amikor meg nem kell akkor mint állat)
2. automata fényszórók ugyan ez. Távényt akkor kapcsolta le, mikor már a szembejövő autósnak kisütötte az agyát a fejéből. Ez akkor volt fasza a számomra, mikor kamionnal csinálta ezt meg és a kamionos "megköszönésként" felkapcsolt minden fényszórót amilye csak volt és ráégette a sziluettemet az ülésre...
3. Apropód ülés: az a bőrnek csúfolt műanyag kb 35000 km-nél már nagyon elkezdett repedezni, pedig havonta ápoltam..
Ami pedig már tényleg nem elfoglalható és szégyen a Hondára nézve (vevőre nézve pedig kibaszás):
1. motorolaj-szint növekvés és az ezzel járó figyelmeztető ikon felvillanás a műszerfalon. Mondjuk a motor hangja sem volt egészséges...Honda szerviz válasza: ez ilyen. Amig "csak" 1cm-el van feljebb az olajszint a maximumnál, addig az jó. Há mondom ez kurvára nem jó. 10000-ként cseréltem olajat pedig de mindig előjött. És érdekes hogy akkor jött elő, mikor 150-160 km/h-val haladtam pályán. Szerviz tanácsa: mikor kivillan az ikon, meg kell állni, kikapcsolni, várni pár percet és menni tovább. Ez volt az a bizonyos betelt a pohár pont. Azért vettem nem is olcsó, új kocsit, hogy álljak meg mindig, mikor gond van az olajszinttel...
Biztos több X gen tulaj van itt és abban is biztos vagyok. hogy elégedettek, szóval lehet hogy csak nekem volt "szerencsém".
Amúgy futómű, fékek, menet dinamika, sportosság, ülés pozíció nagyon rendben vannak.