Hozzáteszem már az FK2-nél is nagy eséllyel gyári spec-es gumi lehetett, de nem jöttünk rá hol van a jelölés.
Ezt onnan vesszük, hogy egyrészt baromi gyorsan kopott a gyári szerelésű gumi, viszont brutál volt a tapadás, illetve akinek lekopott és boltban vett Conti SC6-ot az az alábbiakat tapasztalta:
- Totál máshogy állt a gumi a felnin, a peremvédő kisebb volt
- nem tapadt annyira
- nem kopott annyira
Ezután kezdett el mindenki elmozdulni a PS4S felé (még én is )
Érdekes a reifendirekten is elérhetö : H0-às
Én amugy személy szerint nemhiszem ,hoyg ennyit kiadnék gumiért. a PS4S joval olcsobb ,de contact 7-es is.
Azért kíváncsi lennék, hogy ezek a különböző gyártói homológ abroncsok miben különböznek a nem homológ társaitól, azon kívül, hogy van rajtuk plusz jelölés. Mondjuk én is ilyen gyártói homológ abroncsra vagyok ráindulva.
The dealer's OP cup 2 is stamped with "HO" to indicate the exclusive product. According to the Honda staff at the HRDC booth, this is an FL5 exclusive product with a different internal structure from the Cup 2 sold at mass retailers. It seems that only three models, NSX-R, NSX typeS, and FL5, have been prepared with "HO" stamped tires in the past.