HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 23:15,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#186339 LINSZTER +  2023. április 22. 18:21:32 re: #186338 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem is írtam, hogy a motorteljesítmény a kulcs, csak azt, hogy a kettő között nem volt különbség. :D
2023. április 23. 17:50:03: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186344 


Az eredeti hozzászólás
#186338 integra_type_r 0  2023. április 22. 18:03:49 re: #186336 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
nem a motor teljesítmény a kulcs...(mert az FK8, FK8LE és FL5 között minimális a különbség)
hanem a mechanikus tapadás...
az pedig alapvetően futómű, karosszéria, súly kérdése...

egy kis érdekesség...

FK8 1390 kg
FK8 LE 1343 kg (-47kg)
FL5 1429 kg (FK8 LE+86kg)
FL5 S 1405 kg (FL5-24 kg, FK8 LE+62kg)

van egy olyan tippem, hogy a szélesebb/könnyebb kerék, hosszabb tengelytáv és szélesebb nyomtáv ellenére az FK8 LE ellen a stock FL5 nem biztos, hogy gyorsabb lenne...(ua felni/gumi kombináció esetén)

még az is lehet, hogy az FK8 LE-nek szándékosan nem publikálták a Nürburgringi idejét...
nehogy véletlenül konkuráljon az FL5-ével...
így mivel a képletből kikerült az FK8 LE az FK8 lett a referencia pont...
viszont a gyorsabb köridőhöz a "stock" FK8 ellen nem volt elég a "stock" FL5...
ezért kellett az FL5 S...
de ha FL5 S-t mint koncepciót használták a köridő megdöntéséhez, akkor az FK8 LE-t miért nem...?
megannyi rejtély... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2023. április 22. 18:21:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186339 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.67, 0.5, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.008 mp, 7 query