Egy ausztràl sràc irta be ,hogy ö nem autovesrenyzö stock a fl5 és simàn 1,75ös nyomàst ir neki, miért ne lehetne 1,8 a nürburgringen egy profi autoversenyzönek.
Egyik sràc ezt irta: Milo King thats incorrect. Its a torque target so boost isn't majorly relevant. Depending on the conditions, boost levels will vary. You can meet the torque requirements at 1.2 bar but if its a warmer day/hot engine then you might need 1.4 bar. The boost itself isn't that important. It's all calculations from the various tables/inputs like throttle etc.
It's volumetric efficency based and the torque targets are set so the car/ecu will make constant adjustments to meet the request. If it exceeds the set targets then it will adjust n pull power back.
Közben megnéztem a videót. 1.83bar volt a max. Hát az még pont a limit amit az ECU enged. És nincs boost by gear ahogy Misha mondja, Torque by gear van. Ha az ember nyom egy padlót, akkor az ECU céloz kb 450Nm-t, a Torque limit ezt lejebb szabályozza, ezért a valós cél 420Nm ... az ECU innentől maga számolja ki, hogy mekkora nyomás kell ahhoz, hogy elérje ezt. Persze van még vagy 3000 egyéb limit meg paraméter ami közbeszól.