HONDA fórum
2024. május 13. hétfő, 21:53,  Imola, Szervác Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#179981 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 12:02:43 re: #179979 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ew2, es igen jo allapot. Karbit meg szeretnem tartani, igen a turbohoz nyomasbox kellene, de a kompresszor “atfujhato” a karbin.
A kontaktert nagyon halas lennek.
2020. február 25. 16:54:50: megválaszolva delmarco 0  által, → #179990 
2020. február 24. 20:28:45: megválaszolva degumentes 0  által, → #179989 
2020. február 24. 12:18:18: megválaszolva degumentes 0  által, → #179982 


Az eredeti hozzászólás
#179979 degumentes 0  2020. február 24. 11:30:54 re: #179978 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem dual-carb vtec volt. Van egy francia gyerek, aki bedobozolta a karbikat és turbósította, egy kula volt a teljesítmény, cserébe kikukucskált a hajtókar. Beszélj Zolival, majd megadom a kontaktját privibe, ő neki volt turbós vtec EW3, de vagy karbi és akkor szívó irányba mész tovább, egy sor karbival nagyobb tengely, hengerenkénti progizható gyújtás, bár az üzemanyag ott is problémás lesz. Vagy feltöltöd, de akkor mindent cserélned kell kábelezéstől kezdve üzemanyagtankon keresztül mindent. Én a 4gen-nél duplakarbival, hengerenkénti gyújtásról váltottam injektor és jrsc-re stabil 0,4 bár, nem rossz, de már megszoktam. [SMIL:/szetvert.gif] Nagyon szép állapotban van az EW3-asod? Mert ha nem, akkor teljes hülyeség az egész, mert amit beleborítasz pénzt, abból kijön egy akármilyen i-vt, ami élményben ugyanazt fogja adni!
2020. február 24. 12:02:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179981 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.52, 0.41, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.06 mp, 7 query