Igen, ilyenem van csak nem V1-2 , hanem V3 felszereltségű. Amúgy a cikk elég pontatlan és hiányos. Nem 1.8 tonna hanem 1.7 ami a villanyautók között messze a könyebbek között van. A pattogás sem igaz V2-V3 ban állítható futómű van és Cupra módban rohadt jó vezetni messze jobb mint bármi más villanyautóm ami volt. ( 21" felniken megyek vele nyáron 19" télen) Itt a cikkben nincs módválasztó meg semmi ez valószínűleg egy V1 verzió, ami még belül is pőrébb anyagokkal van csinálva mint a V2-V3. Valamint ez a 204 LE változat nem pedig a 235Le változat. ( Nem is beszélve a VZ verziórol ami 326 LE de az más műfaj). Az ablak választó gomb tényleg ott van és majdnem úgy működik ahogy ő leírja, DE! aki ismeri tudja hogy nem kell választani hanem ha hosszan érinted meg a fő gombot lehuzza egyszerre mind a 4 ablakot például, stb . A klímát nem az érintő kijelzőről kell vezérelni csak lehet. Alul a csíkon ha két újjal érintem meg az ülésfűtést kapcsolja le -fel, ha jobbra balra húzom akkor a ventilátor állítja ha simán megérinted akkor a hőmérsékletet . szerintem perfekten könnyen kezelhető és nem kell a kijelzőt basztatni. Ellenben azt meg pont nem írja le hogy nincs kivilágítva a csík és éjjel nem találod meg ha először ülsz benne . A többi dolog nagyjából stimmel. Itt van kép milyen ülések és anyag van a V3-ban Itt a gombok a kormányon és az ülés is más anyag