Hát ez már 10-15 évvel ezelőtt is így volt.
Made in Japan csavar rohad egy 9 gen civic-ben kb. 2 év után. Egy 6 genben meg miért nem rohad ennyire 20 év után sem?
Hűtővíz bilincs rendszeresen lerohad a hűtő alján a 9 genen, régen nem is hallottunk még hasonlóról se.
A csavarok szilárdsága nem lehet gyengébb, de a felületvédelme az gagyi. Ezért tűnik gyengébbnek mert hamarabb rohad és a mikrorepedések miatt törik el könnyebben mikor hozzányúlsz
Annyi helyről hallani és vagy akár tapasztalja is az ember, hogy az új autók műszakilag gyengébbek, mint a régiek. Többek között, hogy nincsenek olyan hosszú távra tervezve. Illetve hogy maga az anyagminőség gyengébb, pl. egy csavar szakítószilárdsága sokkal gyengébb egy új autóban, mint ugyanolyan erősségű csavar régi autóban (például Toyota esetén). Én is gondolkoztam újabb autón, mint a mostani Bubu, de valahogy az is visszatart, hogy az újabb autókban aztán már minden bimbammol, meg mit tudom én milyen hülyeségeket követel meg az EU a forgalombahelyezéshez, ami biztonságtechnikailag elismerem adott esetben remek rendszerek, de amúgy meg idegesítőek.