Nemrég cseréltem én is a betéteket. Az első 45 körül bírt ki, a hátsó olyan 53-at.
De elég keményen hajtok. Gondolom lehet bele keményebb, lassan kopó betétet is rakni, de akkor nem is fog ilyen jól.Én maradtam a gyárinál.
Két betét után már szoktak tárcsát is cserélni. Örülj hogy nem ATE fékek vannak rajta ott minden betétnél a tárcsa is annyira megkopik hogy bár még jó lenne az új betéttel de inkább cserélni szokták. Ha meg marad akkor max félidőig mehetsz a betéttel és a tárcsa már minimumon van. Persze kutya sem nézi a tárcsa vastagságot így van hogy 3-4 szett betét is elkopik mire valakinek feltűnik hogy hát izé tárcsát is kellene cserélni, vagy csak szimplán leszabályozzák a tárcsát a válla eltűnik és boldog a tudatlan tulaj, mert még nincs válla de már 3mm-rel a minimum alatt van a tárcsa.
Simán. A hátsó fék jobban kopik mint az első fék.
Tempomat és a VSA többet használja a hátsó fékeket.
Jahogy első fék.
Hát az is simán elfogy.
2 mm kopás lehet és már ha 1 mm alatt van akkor az új betét mire lekopik már a tárcsa a minimum alatt lesz ezért akar cserélni tárcsát is a szerviz.
Srácok mennyire életszerű az, hogy a 10. genes 1.5-es Civic-emen 75 ekm-nél a második fékbetétcserét prognosztizálja a szakszerviz, és szerintük tárcsákat is cserélni kell ?!
Városban van hajtva, nem mondom sportosan vezetek, de kicsit korainak érzem. Főleg a tárcsákat.
(mindez persze első kerekek)