"Egyik cimibi vett idén télen ott egy fekete final edition-t, teljesen egyben van, minden oké vele."
Azért ez elég erős kijelentés
2x néztem meg és 1x vezettem is.
Kevés a km valóban, 50 ezer? de úgy le van lakva, hogy:
Tükröket cserélni kellett mert valaki szétfeszegette mindkét oldalt (cserélték)
Két első ajtó tele van ajtórányitással (mintha sörétes puskával lőttek volna rá) a vezető ajtón egy 200 forintos helyen lejött a festék és rohad, fényezni kell majd mindkét ajtót
Vezető oldali ajtó gumik szanaszéjjel szakadva (cserélték)
Vezető oldali küszöbről lekopott a festék alapozóig annyit szálltak ki-be
Vezető ülés szivacs cserés mert már a vas van, szivacs nincs, huzat szintén ramaty
Bal első küszöb az emelési pontnál meg van rogyva és már rohad
A tetőt fényezték mert lejött a lakk állítólag akkor amikor a fóliát húzták le róla és hát nem szépen csinálták meg
meg még pár apróság....
Persze mindenkinek mást jelen a jó állapot meg az hogy egyben van, de a srác úgy vette meg hogy majd apránként helyre rakja ezeket.
Sajnos FK2-t már csak erős kompromisszumok árán lehet venni, és ez egyre rosszabb lesz.
Anno néztem én is ott egy fehéret Gregoval és Eddy-vel.
Két kis apró sérülést leszámítva simán lehetett volna együtt élni az autóval. Csak azért nem vettem meg mert ott eldöntöttem, hogy fehér fk-t nem veszek.
Egyik cimibi vett idén télen ott egy fekete final edition-t, teljesen egyben van, minden oké vele. Hasonlóan jó mint Dózer FK8-a.
Szóval azért talán elkerülni nem kell, főleg azért mert rajtuk kívül nem nagyon hoz be más fk2-t.