Leszámítva, hogy szembe, jobbról, balról tök ismeretlenek verhetnek telibe autóban ülve vagy a járdán álldogálva.
Bár sokat hígul állítólag, de a repülésben enyhén szólva magasabb a léc a "vezetőknek", mint közúton, és magasabb a léc a járművek műszaki állapotára vonatkozóan is, főleg kontrasztos, ha a magyar járműállomány korát, állapotát nézzük, nem mondjuk egy németet.
És a pontos szám nincs fejben, de emlékeim szerint 18 (de lehet, hogy 25) éves kor alatt a közlekedési baleset a legnagyobb valószínűségű halálok. És itt nem repülőszerencsétlenségre kell gondolni.
Én is tériszonyos vagyok, mindig kapaszkodok erősen még egy utasszállítón is bármi szokatlanabb szituban, de az eszem tudja, hogy a statisztika és a realitás erősen amellett szól, hogy ott sokkal, de sokkal nagyobb biztonságban vagyok, mint az autóban.