Na pláne!
FK2-n 5 éve én csinálom az éves szervizt. Kiszámlázzák nekem Szolnokon, de én csinálom meg ott. Más nem nyúlhat hozzá.
Gallai Zsolti sárga NSX-én nekem kell motorolajat, váltó olajat, kuplung ATF olajat, villanymotor olajat cserélni, mert Zsolti senki már kezébe nem adja. 7 darab olajleeresztő csavar van
Lemegyünk Szolnokra, fél napig jót bandázunk integra_type_r kollégával is, és ők nézik én meg csinálom. Közben pizza evés és marhulás, meg megállapítjuk, hogy a Honda már nem a régi
Most tavasszal megyünk Pátkaihoz NSX-el hogy fékfolyadékot cseréljünk mert azt nem lehet pumpálással cserélni, hanem gép kell hozzá mert a fékpedál egy szimulátor csak.
Így van, tudom, hogy benne van az anyag, alá van kenve ami kell, stb. Ha meg van hiba, (esetemben van azért, mert alapból béna vagyok , de azért max. esztétikai gebasz) akkor meg nyugodt vagyok, mert tudom, hogy azért van, mert én csináltam, én b'sztam el.
Nem kell mást szidni, akinek sok pénzt fizettem azért, hogy elb'ssza nekem.
Az olajcserét én pont nem szoktam magam csinálni, mert sokat dolgozom az autóval és valahogy arra már nem jut kraft, nincs kedvem hozzá. Azért (is) dolgozok, hogy ezt megtehessem, meg akkor már miért ne keressen más is egy kis pénzt.
Viszont nem hagyom ott az autót sosem, ott vagyok, legtöbb esetben én viszem az olajat és előttem cserélnek ki mindent.
(nem az a f'sz vagyok, aki kunkodik a műhelyben és idegesíti a szerelőket, hanem ahova járok konkrétan ilyen, beállok a műhelybe, kiszállok a kocsiból, bent vagyok és végignézem ahogy kicserélnek mindent, meg duma közben, stb., gyorsan kész vannak és már mehetek is a dolgomra tovább, nincs csalódás, se nagy lehúzás. Opcionálisan vihetek én mindent ha akarok, ha nem, nem, kedv kérdése, szóval ilyen családias, baráti légkör, azt szeretem, de mellette van bőven tapasztalat és szaktudás, főleg Honda szinten persze )