HONDA fórum
2024. július 3. szerda, 13:20,  Kornél, Soma Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#321212 KawaBazsy 0  2024. február 14. 21:05:01 re: #321211 (Adameus + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az biztos, hogy ezek már olcsók, főleg sok kilométerrel, ez ugye a magas fenntartási költség miatt van. Az is fix, hogy kitűnőek autópályázni, ha vkinek sokat kell messzire utazni, s belefér, jó választás. Amúgy átlagos felhasználásra én nem látok akkora truvájt benne, legalábbis engem a konkurens 530d BMW (2011-es) egyáltalán nem fogott meg, amikor nálam volt, s árultam. Jól ment, halk volt, ahhoz képest jól is fogyasztott, de semmi plusz érzést nem adott ami miatt ki szeretném fizetni a szervizelési felárat. S ha összehasonlítom monnyuk az ATS-el, az például sokkal inkább kiváltja bennem a sportautós érzést, s azt, hogy akarjak vele csapatni egyet. :-) S itt nem kell tartanom extrém mértékű pénztárca apadástól.. Az én ismerettségemben inkább azok vesznek ilyesmit, akik mutatni akarják, h szalad a szekér, nem pedig a prémium tulajdonságok miatt.


Az eredeti hozzászólás
#321211 Adameus +  2024. február 14. 20:41:01 re: #321210 (Shad 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg tudom érteni, de összességében ez egy relatíve olcsón is megszerezhető autó, sokat már nem lehet bukni rajta, ugyanakkor olyan dolgokra képes, amikre nem is gondoltam volna előtte. Ad egyfajta élményt, természetesen nem kanyarvadász, de a benne lakozó erő, az összkerékhajtása és a váltója azóta is hiányzik. Amikor megvették, aznapra volt családi programunk egy másik településen. Mindenféle hivatalos és nem hivatalos autókölcsönzőt felhívtam, augusztus első fele, sehol semmi, egyetlen helyen volt nem műszaki hibás bérautó, egy Mitsubishi Space Star lett jobb híján, egy Debrecen melletti településről. Miután kifordultam vele a főútra, mentem pár métert, és hirtelen olyan hangos lett, hogy "ejj, ebben meg mi szállt el" gondolat lebegett bennem. De hamar kiderült, hogy csak annyira nem volt hangszigetelve, hogy az út minőségének megváltozása is kegyetlen módon beszűrődött az autóba... Az egy szintén 2004-es autó volt, de nem akartam vele 90-nel se menni. [SMIL:/smile2.gif] Második-harmadik autónak hibátlan az is, illetve a motorja olyan finoman járt, hogy egyszer azt hittem lefulladt...
Nem igazán szoktam gyorsan hajtani (a 80e km alatt egy csekket sem kaptam), de ezzel az Audival néha nehéz volt megállni, illetve amit imádtam benne, hogy mondjuk városon belül 1-2 mm gázpedál mozgatásra is úgy indult meg mindenféle erőlködés és extra hang nélkül, hogy igazán jólesett. Egyik szintén autószerető barátom kérdezte, hogy na és mennyi a turbólyuk, erre akkor (utólag némiképp megbánva) azt feleltem, hogy nincs, de természetesen van, csak turbótöltés nélkül is már igencsak érezhetően megindul. És ez még csak a 224 lóerős (450Nm), a Bejemves kollégának pedig már elvileg a 239 lóerős verziója van.
2024. február 14. 21:05:01: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #321212 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.41, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.14 mp, 7 query