A 8gen-nél úgy volt hogy együtt fényezték az összes fém elemet majd szétszedték őket minden beépítettek ami kell és a végén újra összerakták. Legalábbis annó így magyarázták a gyárban. Sőt ha egy szín jött akkor rögtön fényeztek 10-15 darabot belőle és utána jött a másik szín.
Igen ezt gyanítottam. Csak az érdekes hogy van amikor sikerül eltalálni de többségében nem. Nekem is a red type s pompázik árnyalatokban (csomi ajtó, tükrök) pedig törve nem volt. Red 9 gen némelyiknél hátsó lökös, néztem fehér type r-t németben szintén hátsó lökös eltér, de amit most belinkeltek a vásárló topikba az is. Nnna mindegy akkor ez ilyen.
ez alapvetően technológiai kérdés...
a műanyag illetve a fém fényezett elemen máshogy terül a festék (lakk), máshogy fedi a felületet, emiatt mindig lesz színeltérés még a 0km-es autónál is...
hogy ez mennyire látszik v nem, az sokszor fényviszonyok (napsütés, szórt fény, stb) illetve szögek kérdése, hogy honnan nézed, meg persze, hogy milyen színt nézel...(pl. egy metálszürke az kb. halál ebből a szempontból...)
de olyan, hogy ne lenne valamilyen szintű színeltérés a lökös és a többi elem között az szinte kizárt...
sokszor még a fém/fém karosszéria elemek között is van...
mivel gyártástechnológiában nem feltétlenül együtt fényezik az egész autót, hanem bizonyos elemeket külön külön és a szerelési folyamat egy pontján találkoznak csak...(pl ajtókat, stb...)