ez alapvetően technológiai kérdés...
a műanyag illetve a fém fényezett elemen máshogy terül a festék (lakk), máshogy fedi a felületet, emiatt mindig lesz színeltérés még a 0km-es autónál is...
hogy ez mennyire látszik v nem, az sokszor fényviszonyok (napsütés, szórt fény, stb) illetve szögek kérdése, hogy honnan nézed, meg persze, hogy milyen színt nézel...(pl. egy metálszürke az kb. halál ebből a szempontból...)
de olyan, hogy ne lenne valamilyen szintű színeltérés a lökös és a többi elem között az szinte kizárt...
sokszor még a fém/fém karosszéria elemek között is van...
mivel gyártástechnológiában nem feltétlenül együtt fényezik az egész autót, hanem bizonyos elemeket külön külön és a szerelési folyamat egy pontján találkoznak csak...(pl ajtókat, stb...)
Szia, kérdezném, miért tér el árnyalatban a lökös? Itt sem tudott még a honda fényezni (mint a 8 geneknél) vagy mókulált és nem sikerált? Csak mer nézegetem ezeket és a fehér, red színeknél megint látom az árnyalat eltéréseket. Igaz nem mindnél.
Köszi.