HONDA fórum
2024. június 10. hétfő, 17:13,  Margit, Gréta Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#139813 KawaBazsy 0  2024. január 23. 14:52:42 re: #139812 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az ATS nagyon jól hozza a sportos autóim (MX-5, Celica, Eclipse) tulajdonságait limuzinként, de azt a nagyon penge, azonnali kanyarodást nem érzem, mint azokban. Eddig a tengelytáv, meg a súly számlájára írtam, de eszembe jutott, h azok is a peres, nyárig gumikkal voltak jók ebben, a ballonos télivel már nem. S ugye itt a gyári méret 205/55, mint pl a VW Sharanomnál.. Az Alfa 147 is pengén kanyarodott, ott is ugyanez volt a futómű szerkezetileg, de ugye a 215/45R17 gumival, nem padiga téli, 15 collossal. Kinézet kevésbé érdekel, majd Gergice kerekén megnézzük, h van e változás.
2024. január 23. 20:40:36: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #139817 
2024. január 23. 17:59:31: megválaszolva Yakumo +  által, → #139816 
2024. január 23. 17:08:30: megválaszolva Tonx +  által, → #139814 


Az eredeti hozzászólás
#139812 glPopMatrix +  2024. január 23. 12:58:19 re: #139809 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Teljesen más a kettő. Nekem télen ATS “penta” 16”, nyáron 8gen Civic Sport 17”. Nehezebb is jóval a 17-es, így simán érezni a rugózatlan tömeg növelés miatt is a különbséget. Irányíthatóság és komfort is jobb a 16-ossal. A 17-es meg jól mutat. Budapesten egyértelműen a 16” kényelmesebb. 17 éve van meg a kocsi, ebből az első két évben futott csak 16-ossal télen, nyáron.
2024. január 23. 14:52:42: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139813 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.3, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.045 mp, 7 query