Amúgy igen, csak ezt nem fejtettem ki. (forgalom)
Ha azt vesszük, hogy amennyi gyökér megoldás született Budapest forgalmának változásában, (ezt zártuk le, azt zártuk le, erre-arra nem kanyarodhatsz, stb-stb.) a régi autó mennyiséget egyáltalán nem is tudná lekezelni és megállna az élet. Így is szar, de kb. olyan szar mint eddig, szóval törvényszerűen kevesebb autónak kell lennie.
Az is igaz, ha nekem nem kellene a városban címről címre furikáznom a munkám miatt, be se tenném a városba a lábamat, ha mégis, akkor tuti lenne bérletem (vagy vennék jegyet) és inkább úgy mint hogy a parkolás miatt idegeskedjek, azért is fizessek, fenntartsak rá egy autót, stb. Boltba se mennék be nagyon, bármennyire is van számomra esetleg érdekes, jöjjön házhoz és kész, le a gond.
De sajna muszáj, ez hozzátartozik a munkámhoz, enélkül én nem tudom végezni. Bárcsak.
Remélem hamarosan rám verik (és sok másra is persze) a régóta esedékes dugódíjat is, hadd dráguljon még tovább a kiszállításos/ kiszállásos szolgáltatások díja.... (meg az összes többi is, mert az mindenkit érinteni fog kb.)
Pedig kisebb a forgalom az utakon, kevesebb dolgot vásárolnak az emberek. 2023-ban 17%-kal esett vissza az üzemanyagok eladása 2022-höz képest. Nyilván az is benne volt, hogy megszűnt a 480-as benzin. Viszont én azt érzem nem mozog annyi autó mint mondjuk pár éve.