Vicces lehet 125 ccm-em 2 hengerrel, olyat még nem próbáltam. :-)
Anno '94-ben Aprilia AF1-el kezdtem a motoros pályafutásom, az kis, sportos 2 ütemű volt, szintén 125 ccm, 1 henger, de 32 ló. Jól is hasított 8e fordulat felett. Ilyen kis chopperem is volt a kategóriában, egy Kavasaki Eliminator 125, a Honda VFR-em mellé vettem. Az akkori bnőm járkált vele. Én csíptem, mókás egy canga volt, s 3 litert evett, szintén sor1 :-). Monnyuk 2 személlyel nem vágott hátba a teljesítmény..
Mivel akkor még csak 125-ig volt jogsim, meg el lehetett teljesen számolni anyáméknak a cégbe, ezért azt kaptam, de azért nézzünk is ki valahogy meg tudjunk kényelmesebben ketten is gurulni, ezért egy Honda (mi más? ) VT125 Shadow-m volt.
15 ló, 4 ütemű és tényleg V motor volt, így azért némi nyomaték is szorult bele, ráadásul rohadt keveset evett.
A tank meg a dugattyúház gyárilag nagyra volt megcsinálva, hogy nézzen ki valahogy, tehát nagyobbnak látszódjon. Avatatlan szemek tényleg mindig nagyobbnak hitték, pedig ezek csak borítások voltak. Képzelheted V2 elrendezésben 2 kis tűhegynyi 62,5m3-es dugattyú mozgott benne.
Csak a gumiméret árulta el, ez nyilván vékonyabb volt, igazi öreg motorosok abból egyből mondták ránézésre, hogy 125-ös.
(ja, meg az első villák, azok is vékonyabbak egy 600-asénál)
De faszán működött, városban, ha akartad és kicsit tépted, azért lehetett vele lehagyni a forgalmat, kint meg 100-110-et vitte utazóba, de többet azért nem.
Ilyen volt e:
Ezt a második képet direkt a tank miatt raktam be például. Az egész egy nagy lemez borítás volt, ami ilyen széles és azon belül volt az igazi kis tank. De nagynak látszódott. Ugyanez a kipufogó, egy vastag króm borítás volt rajta, mind színjáték, de szerethető volt