Az 1.8-ban van. Az olaj téma annyira nem vészes, nekem sem eszik, és sokakanak.
Abban igazad lehet, nem gondoltam át, hogy a mostani bódék már nagyobbak, mint a Prius3/CT/Auris, így valóban érezhetően kijöhet a különbség a két motor között.
És a fogyasztás se tűnik rossznak.
Ahogy a Suzuki 1.0 közösségben is voltak/vannak hypermiller-ek, így igen, látom, hogy a Toyota hybrid csoportban is vannak, és képesek rettentő irritánó közlekedéssel kipréselni a legkisebb fogyasztást, hogy este legyen mire huzogatni
Fél év után már látom, hogyan lehet lahadva, de a rendszert jól használva közlekedni, így városban nekem az Auris-szal eddig 5,5 volt, most hidegebb időben 6...szóval, akkor nem tűnik számottevőnek a fogyasztáskülönbség
Ahogy danithebig írta, a mi hybrid generációnkban legalábbis nem sok értelme van a módválasztónak, nem tudom, hogy az újabbakban milyen.
Auris 1.8 hybrid nálam 6-ot eszik kb. 5.5 ha feleségem vezeti. ECO mód annyit csinál, hogy a gázreakciót késlelteti szerintem. Mást nem vettem észre, de kikapcsoltam hamar. A "sport" módot se használom, így nem világít semmi a műszerfalon. Mondhatni, hogy normál módban van. A 2.4 ATS meg a 2.2 mazda 6 után nyilván nem erőmű, de azért egész jól lehet vele haladni. Mondjuk én nem spórolásból vettem, hanem mikor építkeztünk, a mazdára lassan kellett volna költeni nagyobb összeget (kuplung, kettőstömegű meg részecskeszűrő), mi meg úgy döntöttünk, hogy lecseréljük egy olyan autóra, amiben se kuplung, se kettőstömegű, se váltó, se közös nyomócső se semmi. Egy egyszerű Atkinson ciklusú 1.8 benzin motor megsegítve egy kis villannyal. Így az építkezés mellett nem kellett az autóval foglalkozni, csak beülni és menni. De lassan cseréljük, és nagyon vonz egy Tesla. De dögöljek meg, hogy az új peugeot 508 a mai konzumer autók csúcsa. Annyira bejön, hogy nagyon. Szóval még az is lehet, hogy feladom az elveimet Vagy vissza Mazda 6-ra. A Mazda levett a lábamról már akkor is. Nagyon alulértékelt autó.
Én is bent vagyok több csoportban, igazából pont, hogy nem ezek a vélemények.
1.8 egy gyakran alkalmazott motor, és bizony szépen el is csípi az olajat. Főleg akik már 200e km felett járnak.
A 2.0 pedig elnyűhetetlen lesz... ismerősöm most vett közel a 200e km-hez, és hibátlan.
Az 1.8 ekkora kasznihoz kevéske.
Ha megnézed az autós teszteket (youtube pl.) a 2.0 corolla ami valós vezetési élményt ad. Dinamikus, erős, futómű baba. Az első hibrid, ami élvezhető, szerethető. Én is ezen a véleményen vagyok.
Fogyasztás. Nehéz téma. Nálam 5.6 és 7.2 között van. Most épp 7.2 a full városi, dinamikusan.
Egyszer csináltam vele országúton 4.4-et, akkor kb. tartva az 50-90-et.
Az 1.8-ast spórolósok veszik. Eco módban használják, stb. Nekem a 1.5 év alatt eco módban 2x volt kb fél percre.
El tudom képzelni, hogy lehet vele 3-4 literes fogyasztásokat csinálni, aki ennek a megszállotja.