Nekünk a Yetiben volt panorámatető, nem sok értelmét látom. Vezetés közben az utat nézi az ember, nem a csillagokat. Nyáron szétsüti az agyadat a nap, csak elhúzott rolóval lehet közlekedni hogy ne marhulj meg a fülkében. Nyilván az üveg miatt az egész tető merevsége sem olyan mintha teli lemez lenne, aztán a jó magyar utakon közlekedve ahogy nyeklik-nyaklik a kasztni és az összes műanyag bizbasz kiszopósodik a tetőkárpitban, szépen elkezd nyikorogni az egész miskulancia. Bullshit az egész.
nekem van bár sose élveztem ki igazán mivel annak látványos leginkább aki nem vezet meg főleg hátulról feelinges.
ahogy malazs írta időszakosan célszerű használni tavasszal ősszel.nyáron a meleg miatt, télen viszont bazi hideg és rövid távokon nagyon megnehezíti az ütastér felfűtését.
amire én is kíváncsi lennék de csak mások tapasztalatából az pl az ellenállóság. jó volna tudni, hogy jégeső esetén pl amikor más autónál a tető már horpad akkor ezzel mi van? betöri a jég vagy meg se kottyan neki?
2023. november 30. 12:53:41: megválaszolva Ádám 0 által,
→ #32567
Kicsit jobban melegszik az utastér. Tavasszal és ősszel jó tud lenni, jól esik az autóban a kinti fény.
Viszont +40-80kg súly, ami pont az autó legmagasabb pontján van, így sem fogyasztásban,sem stabilitásban nem túl előnyös.
Klíma mellett azért inkább nem választanám.