Akkor még nem volt divat a nagy kerék, manapság van az, hogy az autókat malomkerekekkel hozzák ki.
A 7gen Civic is (kb. egyidős a 4-es Golffal) gyárilag 14-es kerékkel jött ki és opció volt a 15-ös.
16-ost csak később kapott a Sport változat. (meg még később a VSA)
Öcsém 4-es Golf-ja is csak azért volt 16-ossal, mint az általad említett, mert valami speckóbb kiadás volt az is.
Ha meg még visszább megyünk az időben, volt ugye a baszom nagy Legend, 90-es években és a gyári kerék 15-ös volt ahhoz a méretű autóhoz, beteg.
Az Accordhoz visszatérve, én az enyémet 18-as kerekekkel vettem, azóta megvannak a felnik, na azokkal nézett ki vadabbul szerintem, de azt is simán tudta viselni szerintem. A 17-es meg pont elég volt hozzá, nem is sok, nem is kevés, de a minimum szerintem is. A 16-os téli rajta, legalábbis úgy néz ki, ez van.
(ellenben a leggazdaságosabb méret kb., mert a 205/55R16 méretű gumi az egyik legolcsóbb a piacon már régóta, mert mára már az lett a "prosztó" standard/minimum méret, sőt már lassan ebben is ugrás lesz szerintem)
Tudom, h a Golf eggyel kisebb, csak példának hoztam. De mondom, majd 20 éve, az akkori kerékméreteket ismerve is kicsinek látszott a Type-S a 16"-ossal, ami ugye volt egy kicsi kerék. Nem is lehetett akkor nagyobbat rendelni, csak később.