HONDA fórum
2024. július 6. szombat, 07:16,  Csaba, Ézsaiás Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#139746 KawaBazsy 0  2023. október 20. 10:18:46 re: #139745 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ehun e. Konkrétan elektrohidraulikus vezérlést írt.
Amúgy ja, nem egy hibát találni újságírók tesztjeiben. Vazz azon most is kamillázok, h soha, egy tesztben sem olvastam, h a 7gen accord 2.0i motorja az economy, míg a 2.4-es a performance sorozatba tartozik, s teljesen más a szelepvezérlésük (amíg le nem írtátok). Most is kezembe akadt olyan 2.0i teszt, ahol a Vtec szelepvezérlést ecseteli, tehát h magasabb fordulaton nagyobbat nyit. Csak épp azt felejtette el odaírni, h ennél a motornál 2500 fordulat alatt az egyik szelep nyit kisebbet, a másik meg normált, h szegénykeverékkel menjen, majd bő gázra, ill efelett nyit mindkettő normál mértékben (mint a Vtec-E-nél). De ezt gyári prospektusban sem olvastam, meg sehol, nem tom miért nem kommunikálták.


2023. október 20. 10:24:33: megválaszolva grego +  által, → #139747 


Az eredeti hozzászólás
#139745 grego +  2023. október 20. 09:52:20 re: #139743 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Na meg szoktak marhaságokat írni tesztekben is...
Sokszor maga a Honda vezérképviselet sem tudja jól a dolgokat.
2023. október 20. 10:18:46: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139746 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.52, 0.29, 0.24
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.091 mp, 7 query