Ne is beszéljünk a németekről, VW, SKODA és Ford elég jól letarolja a piacot. De azért itt van ám Korea is rendesen, az is éppen leköröz többszörösen darabszámban. Valamit bizonyára igen jól csinálnak.
Én meg nem vagyok mérvadó abban, hogy egy Golf-ot egy lapon említsünk-e egy CIVIC-el. Nálunk a CIVIC eléggé mellé ment, tudod nagyon jól. Az összes eddigi autóink közül csak azt nem sikerült megszeretni sosem. Bizton állíthatom, előbb vennénk KIA-t és bizony VW-t is, mint újra HONDA-t. Soha ne mondjad, hogy soha, de szerintem soha többet nem fogunk HONDA-t venni mi (meg persze VW és SKODA autót sem).
A Honda mindig is rétegautó volt, soha sem volt olyan óriási piaca.Európában mindig is a német autó volt a favorit, mégha szét is esik alattuk háromszor, akkor is az az isten.
Ha jól nézem, egy kb. a hondával egyenlő felszereltségű szaros 150 lovas hibrid golf 13-14 millió között van. Valahol itt volt a civic ára is.
Ne mond nekem, h azt a kotla golfot egy lapon tudnád említeni a civic-kel. És így is az európai vásárló azt fogja megvenni, mert német autó jó autó a szlogen......
A mazda sem tud nagy tömegben megjelenni, a nissan sem, a subaru sem, a daihatsu sem...... Sosem lesz tömegautó az EU-ban japán autó. Egyetlen üde kivétel a toyota, de sztem az egymaga nagyobb, mint az előbb említettek összesen.