A nagy nyomaték öl. A motort öli meg. Így viszont elmegy több százezer km-t ,amerikában már millió mérföldes bontatlan k24-esek vannak. Vagy-vagy. Ha nyomaték kell majd veszel BMW-t ,aztán 150 ezrenként megnyúlt lánccsere meg csapágycsésze meg kutyafasza...
Elég az a 200 Nm, a Fiestám egész fickós volt ennyivel. Csak csodálkozom, h ennyire elmarad a gyári ígérettől.
Azt néztem, h a TC erőmérőben volt előző Type-R, 7 gen 2.0i meg 2.2 d is, csak 2.4 nem. Lehet, jelentkeznem kéne.. :-)
Igen ez valóban így van, már gyári állapotában is jobb az autó a magasabb oktánszámú benyával.
A nyomatékos témához annyit hogy anno mértük padon a flashelt, leömlős sport légszűrős typeS-t és a 200 nm. már 2000-es fordulattól megvan és kitart egész 7000-ig. Tudom nem sok ez a 200nm. (még a kis 1.6 dezsőm is 300 nyútont tud ) de azért ez a széles tartomány ahol használható a módosított Acc. elég jó