Szia! Hátha te tudod: mi a különbség a konszernen belül az 1.4 TSI-k között? Azt látom, hogy a Skodákban szinte mind 140, később 150 LE, míg ugyanez az 1.4 TSI felirat a Golfoknál 125-130 LE jellemzően.
Szia! Akár nyílvánosan is. Mi az ami érdekel? Azt kell mondjam nem igazán találtam volna "egyszerűbb+ megbízhatóbb autót. Ami az 1.4TSI-vel nem jó párosítás az a DSG, ebben nyűgös, de az 1.8TSI-ben és a 2.0 dízelekben nem. Igazából szívem szerint leginkább az 1.8TSI-t választottam volna, viszont mivel a kezdetben saját cégre vettem, annak dupla annyi lett volna a cégautó adója. A fogyasztás az enyémnél is igen baráti, jellemzően 5.5 és 7 liter között van, kellően dinamikus, lehet kicsit "fapadosabb" mint egy audi, cserébe viszont megbízhatóbb. Az 1.8 TSI is minimálisan fogyaszt többet, cserébe ott van +29Le, illetve az hogy annál a dupla befecskenezés miatt nincs kokszosodás. Nem mellékesen a Láncos motoroknál 2013 előtt pont az 1.8TSI volt a leginkább kerülendő, ennek az lett az eredménye hogy a 2013 utániaknál az áruk alatta van az 1.4TSI-nek. Ami még hataémas pozitívum, sokan foglalkoznak VCDS kódolással, így fillérekből számtalan dolog aktiválható, személyre szabható. Vezetés terén pedig nagyjából azt a feelinget hozza amit anno a 4.gen Accord.