HONDA fórum
2024. november 8. péntek, 00:43,  Zsombor Legújabb regisztráltunk: eszgabi1 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve
Autóvásárlás topikja

#32358 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 07:41:29 re: #32316 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mai TC cikk.

Hyundai-t szintén nem javaslom, mert számos rossz tapasztalatunk van a motorjával, pont amiket felsorolt, ráadásul az utastér sem öregszik valami szépen, mert bóvli anyagokból van. Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen. Ha mégis ilyet vásárol, akkor mindenképp legyen zsebben 1-1,5 millió forint a motorfelújításra - épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg.
2023. szeptember 4. 08:29:42: megválaszolva Mykee +  által, → #32361 

#32317 KawaBazsy 0  2023. augusztus 21. 20:07:12 re: #32316 (Mykee + )  ←  ‹›  0 | rejt
A Sportage-t én vittem kötelező szervizre Vácra, Az is 100 ezren felül volt kicsivel, semmi hiba nem volt.
Nem ismerem ezt a T-GDi motort, nekem ezt olyan írta, aki eléggé ért hozzá, de rá kell keresni a neten, biztos több info van ott. Meg megkérdezni a tulajokat, pl Ferit.. :-)


Az eredeti hozzászólás
#32316 Mykee +  2023. augusztus 21. 20:00:03 re: #32314 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát érdekes hallani, mert egyetlen darabot sem láttam még az elmúlt jópár évben,abban a hyundai kereskedésben ahol ismeretségem van. Sőt 90%-ban az összes N-es magyar tulaja megvan, egy közösségben ( i20/i30, veloster, Kona N ) de még 2017-óta összesen 1db motorcsere volt egy 2019-es Fl elötti i30N-ben. Én is megjártam mind a hatchbackel mind a Fastbackel meg FL-el is a Hungaroringet, Euroringet, Szlovákia ringet, vezetéstechnikai napokat de a szar utak miatt létrejövő tetőablak zörgésen kivül semmi gond nincs. Kopp, kopp :) . Szóval nem tudom milyen hőterhelésre gondol a költő :) . De valószínűleg inkább a tulajdonostól függ mi hal meg és mi nem.
Ez meg "A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg" hát semmilyen autógyártó sem iparkodik ezt betartani :( . Az audival mint írtam elég rossz tapasztalataim vannak ennél kisebb ügyekben is, míg mondjuk amikor a Hyundai Tucsont megette a nyest normálisak voltak a márkaszervízben és garanciális javításnak letudták a modul cserét ami egy laza cirka 200.000 fájt volna. Szóval mindenre van jó példa és rossz is. Most az i30N FL 3 hete kötelező szervizen. Pollenszűrő, légszűrő, fékolaj, olajcsere + a 2. éves kötelező szervíz 66.156 FT. A Ford kugánkra ez 107.850 [SMIL:/szetvert.gif] ami egy semmilyen autó....
2023. szeptember 4. 07:41:29: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32358 
2023. augusztus 21. 20:07:12: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32317 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.24, 0.3, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.034 mp, 9 query