HONDA fórum
2024. november 7. csütörtök, 23:16,  Rezső Legújabb regisztráltunk: eszgabi1 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve
Autóvásárlás topikja

#32336 malazs +  2023. augusztus 22. 16:55:38 re: #32314 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen gondjai vannak a TSI-knek? Csak mert sokan leragadtak a 2013 előtti láncosoknál, azután még a Vödör csavar 1.2 és 1.2 is vállalható motor lett. Az 1.4 rendkívül jó, az 1.8 méginkább, az 1.5-nél van annyi hogy csipegetik az olajat,de ez leginkább a hengerlekapcsolásos szarság számlájára írható.
2023. augusztus 22. 17:00:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32337 

#32316 Mykee +  2023. augusztus 21. 20:00:03 re: #32314 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát érdekes hallani, mert egyetlen darabot sem láttam még az elmúlt jópár évben,abban a hyundai kereskedésben ahol ismeretségem van. Sőt 90%-ban az összes N-es magyar tulaja megvan, egy közösségben ( i20/i30, veloster, Kona N ) de még 2017-óta összesen 1db motorcsere volt egy 2019-es Fl elötti i30N-ben. Én is megjártam mind a hatchbackel mind a Fastbackel meg FL-el is a Hungaroringet, Euroringet, Szlovákia ringet, vezetéstechnikai napokat de a szar utak miatt létrejövő tetőablak zörgésen kivül semmi gond nincs. Kopp, kopp :) . Szóval nem tudom milyen hőterhelésre gondol a költő :) . De valószínűleg inkább a tulajdonostól függ mi hal meg és mi nem.
Ez meg "A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg" hát semmilyen autógyártó sem iparkodik ezt betartani :( . Az audival mint írtam elég rossz tapasztalataim vannak ennél kisebb ügyekben is, míg mondjuk amikor a Hyundai Tucsont megette a nyest normálisak voltak a márkaszervízben és garanciális javításnak letudták a modul cserét ami egy laza cirka 200.000 fájt volna. Szóval mindenre van jó példa és rossz is. Most az i30N FL 3 hete kötelező szervizen. Pollenszűrő, légszűrő, fékolaj, olajcsere + a 2. éves kötelező szervíz 66.156 FT. A Ford kugánkra ez 107.850 [SMIL:/szetvert.gif] ami egy semmilyen autó....
2023. szeptember 4. 07:41:29: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32358 
2023. augusztus 21. 20:07:12: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32317 

#32315 KawaBazsy 0  2023. augusztus 21. 19:47:24 re: #32314 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy anyósoméknak 1.0 turbós Focus van, az is jó szar motor, oszt még annak sincs gondja.. nem is 4 évesen, 30 ezer kilométerrel lesz, hanem 10 évvel később, 150 ezernél monnyuk.
2023. augusztus 22. 07:41:40: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32319 


Az eredeti hozzászólás
#32314 KawaBazsy 0  2023. augusztus 21. 19:45:53 re: #32313 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem én mondom, hanem a Besze Sanyi, ő A Befecsis Motorok Szervize tulaja, a fiával viszik a céget. Rendszeresen publikálnak szakmai cikkeket az Autótechnika újságba ( a honlapon jobboldalt találod az írásokat), szakértőnek is rendszeresen felkérik őket, eléggé vágják a témát. Honlap: https://injektor.hu/
Nekem ezt írta, amikor jeleztem, h van egy ilyen T-GDi-m eladó:
"..a TSI gondjai eltörpülnek a koreaiak 1,6 GDI motorjához képest. Csak a mi ügyfeleink közül is többnél kpl. motorcsere volt, extrém hőterhelés következtében, megragadt dugók, kihajlott hajtókar, dugó lyukadás... A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg.."
2023. augusztus 22. 16:55:38: megválaszolva malazs +  által, → #32336 
2023. augusztus 21. 20:00:03: megválaszolva Mykee +  által, → #32316 
2023. augusztus 21. 19:47:24: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32315 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.5, 0.38, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.073 mp, 9 query