Pontosan így történt.
Fel lett töltve rá az elôre megírt program pont úgy ahogy a gyári autóknál is, ott se írják meg egyesével külön
Ahol komlyabb módosítási igények voltak mint pl. szívósor, tengely vtc. stb. ott mindig is a L. Petit ajánlottam mert ô tudja személyesen felprogizni.
Bár nekem anno log alapján lett programozva amit elküldtem és módosítottak rajta majd visszaküldték rátöltöttem újabb loggolás és így ment ez qrva sokáig.
Aztán van aki utcán menetközben progizik, más padon csinálja ugyanezt. Így megy ez.
Egyébként olyan nem lesz hogy vkit. mindenki dicsérjen.
Fikáz itt mindenki mindenkit sajnos...
Olvasd el a Civic topikban a #186774-es posztomat. Azt profi műhely csinálta, arra az autóra írva, padon mérve. Az autó jobb lett, és hatalmas gondok azért felhasználói oldalról nem voltak vele. Mondjuk ha beesett volna az üzemanyag nyomás vagy beszart volna a 2-es szonda, akkor úgyse dobott volna hibát
Laikusnak elég az ha jobbnak érzi vagy papíron jobbat mutat és nem érdekli valójában mi van a háttérben, ahogy téged se érdekelt Akinek meg gondja van általában az se megy vissza reklamálni. Neked egy sablon fájl lett feltöltve, és ha jól gondolom, nem lett megnézve milyen az üzemanyag arány a program után, milyen a gyújtás és knock control értékek...stb. Sajnos a tuning cégek nagy része ugyanígy csinálja, az embereknek meg jó ez is. Nekem nem volt elég és törekszem arra, hogy jobb legyen. Bár igény alig van rá, mert tőlem is sokszor csak egy "gyors Stage1"-et kérnek, de én legalább annál is megnézem, hogy tuti jó-e minden.
Biztosan így van, nem vagyok programozó. Az enyémre töltötték fel a programot, gondolom erre a specifikációra írták mert nagyon fasza lett. Teljesen más lett a karakterisztikája. Sosem volt gondom vele, de ettől nyílván lehetett szar, csak nem láttam bele és ahogy mondtad is, nem is érdekelt, hiszen lényegesen jobb lett.