Milyen felszereltségű? Szerintem: Ha TI, és a futóműve is jó állapotú, és a karosszéria is rendben van, akkor ez elég jó ár. Ha nem TI, és hibátlan állapotú, akkor árában van. Ha nem TI, és még van esetleg csinálandó is rajta, pl. futómű, vagy karosszéria, vagy ablakemelő, vagy akármi, akkor meg drága. Nem azt írom, hogy ne lehetne neki benne ennyiben, mert simán lehet, hogy még többen is benne van, de piaci áron én ennyit csak TI-ért adnék.
Fogalmam sincs, hogy ilyenek téged érdekelnek-e, de simán előfordul, hogy nincs bennük tempomat, vagy nem multikormányosak, van különbség hangrendszerben is, illetve bőrös, vagy alfatexes. A TI-ben gyárilag 19-es felni, ültetett futómű, ezer irányban állítható bőrülés, fémpedálok, sport kormány, nagyobb fékek (legalábbis a facelift előtt), ilyesmi különbségek vannak. Amúgy elsőkerekes, vagy 4kerékmeghajtású? A 4kerékmeghajtású az csábító, viszont ha a kardán középfelfüggesztés csapágya zajos, akkor el kell felejteni.
Tévedés jogát fenntartom
Persze, de 2.3-ért adnák oda. Nem vészes, csak én nem vagyok az a fajta, aki adja-veszi az autókat.
Haver srácé, magának rakta össze, ő vette első tulajtól, motorhibásan. Szóval még akár jó is lehet. Lehet rámegyek...