HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 21:11,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#139522 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 19:59:26 re: #139521 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
- 8G Civic R18/R18 i-VTEC: - alapból "nagy" tengelyen fut és egy ECO profilra vált részterhelésen 1000-3500rpm között

- Accord/CRV és néhány L-es motor ugyanez.
- 7G Accord K20Z2, Civic VSA, FRV K20..stb csak szívó oldalon van VTEC, jellemzően 2200 körül vált viszont van szívó oldali VTC
- EP3, FN2...stb K20 szívó és kipu oldalon is van VTEC és 5500 környékén vált és szintén van szívó oldaon VTC.
- Újabb motoroknál van "Cruising" és WOT VTEC, turbósoknál jellemzően csak szívó oldalon, de szívó és kipu oldalon is van VTC.

Accord K24-nél, FN2-nél ...stb van értelme piszkálni a VTEC váltás, a többinél nem nagyon, de VTC-vel lehet játszani
2023. szeptember 4. 09:27:59: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139618 
2023. augusztus 9. 15:01:03: megválaszolva grego +  által, → #139532 
2023. augusztus 8. 20:30:35: megválaszolva Tonx +  által, → #139526 
2023. augusztus 8. 20:10:07: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139523 


Az eredeti hozzászólás
#139521 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 19:45:06 re: #139520 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor azzal nem teszt autózok.. :-)
2023. augusztus 8. 19:59:26: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139522 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.39, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.086 mp, 7 query