Ezen mindig csodálkozom, hogy a Honda miért lépett vissza vagy négyet az ablaktörlő meg a távolsági fény automata szabályozásával.
9 gennél tökéletesen működnek, meglepő módon.
nem olaj fogyi, hanem olajszint növekvés...csak a korrektség kedvéért
mondjuk most egy 2020-s PHEV Ioniq-ot hajtok, ahol minden elektromos kütyü tökéletesen és pont a megfelelő mértékben működik. Automata fényszóró kapcsolás is. Akkor is leveszi, ha pl lakott területre érek. Civic ezt nem tudta. Mondjuk ezt a Mazda 6-om is tudta...De ez az Ioniq sokkal jobb a Mazdánál is. Mármint az elektromos kütyük (sávtartó már már autonóm).
A sávtartó nálam tökéletes. Nem csipog, teszi a dolgát.
Az ablaktörlő az szar. Konkrétan nem is értem mi volt a fejekben amikor ezt programozták. Semmi összefüggést nem tudtam észrevenni a sűrűség állító tárcsa/sebesség/eső intenzitás között.
Érdekes módon azt láttam autópályán még vannak jó pillanatai, de városban használhatatlan. Konkrétan én vagy járatom, vagy kézzel eveztetek néha ha alacsonyabb a sebesség. Hogy ezt hogyan nem sikerült azóta sem megoldani végképp rejtély...
Az automata távolsági kapcsolást el kell felejteni. Sztem nem tartunk ott még hogy az tudjon olyan előzékeny lenni mint én. Nem is lát el olyan messze érzésre.
Üléssel kapcsolatban nem toom mit mondjak. Egyedül használom/nem bőrülésem van, az rendben van.
Olajfogyi/higulás: Mivel keveset megyek (65e és augusztusban lesz 5 éves) majdnem mindig évente jelez be, hogy vigyem cserére, szóval nálam nem jött elő. Nem is igen figyeltem őszintén szólva. Valahogy hondásként nem is erre vagyok szocializálva. De ha ez ilyen akkor az erőteljes szopatásnak tűnik.
Amit viszont azóta sem tudok megemészteni az a menetfény. Bakker 2023-ban, tök led-es kocsikban hogy a tökbe gondolja (az össze többi gyártó is), hogy hátulra nem kapcsol fényt csak előre, ezt nem tudom.