Én átérzem a helyzetet. De nekem a smart ilyen. Ha túl gyorsan jövök a kereszteződéshez és nagyot fékezek úgy 15-re majd indulni akarnék, na olyankor jön a lécciléccilécciválccsámánamivannebasszkicsináldmáraku
rvaanyád,
és kb ezután rakja vissza 1-be és indul el.
Ezekkel én nem tudnék együtt élni. Az F11 530D BMW váltója nem tűnt túl aktívnak elsőre, szép komótosan pakolgatott, csodálkoztam is, mer nagyon dicsérik. A kulcs az volt, h meg kellett nyomni a SPORT gombot, onnantól ugrott. Csak a fordulatot is feljebb tartotta.. Érdekes, h a pickupban hiába egy ősi, 4-es fokozatú olajkavaró van, már ez is adaptív, öntanuló, s pont azt csinálja, amit szeretnél. Csak a fokozatok számát keveslem, mert így nagyon hosszúak.
Én anno a lexus rc 200t sofőreként éltem meg ilyet, ismerős bedobta hozzám hogy kapott egyet pár napra de nem kell neki. Ejj de örültem de szép autó, bele is ültem, jött a kereszteződés, á mondom picit gyorsítani kell és megoldom. Padló neki, mert ugye kupé hadd repüljön, az meg nem csinál semmit, a fordulatszámmérő 1600on röcög, a motor kerreg és semmi.
Szerencsére nem lett baleset, ezt egy szivo 1.6ossal 2300as fordulaton megoldom, itt nem ment..
Számolgattam utána, 3 és 5 másodperc között (random érték) jött rá arra hogy mit kellene kezdeni, és utána más volt egy visszafogott esemény.. De egyszerűen életveszélyes volt.
Még a mercinek volt egy kabriója olyan 2015ös lehetett de nem jegyeztem meg.. Az meg olyat csinált hogy nem tudott dönteni, pilisvörösvár felé menve rákezdett:
Víí-vűű-vííí-vűűűű . és szépen csinálta, azt se tudta hogy hova váltson és dobálta a fokozatokat..