Én anno a lexus rc 200t sofőreként éltem meg ilyet, ismerős bedobta hozzám hogy kapott egyet pár napra de nem kell neki. Ejj de örültem de szép autó, bele is ültem, jött a kereszteződés, á mondom picit gyorsítani kell és megoldom. Padló neki, mert ugye kupé hadd repüljön, az meg nem csinál semmit, a fordulatszámmérő 1600on röcög, a motor kerreg és semmi.
Szerencsére nem lett baleset, ezt egy szivo 1.6ossal 2300as fordulaton megoldom, itt nem ment..
Számolgattam utána, 3 és 5 másodperc között (random érték) jött rá arra hogy mit kellene kezdeni, és utána más volt egy visszafogott esemény.. De egyszerűen életveszélyes volt.
Még a mercinek volt egy kabriója olyan 2015ös lehetett de nem jegyeztem meg.. Az meg olyat csinált hogy nem tudott dönteni, pilisvörösvár felé menve rákezdett:
Víí-vűű-vííí-vűűűű . és szépen csinálta, azt se tudta hogy hova váltson és dobálta a fokozatokat..
Jópár hagyományos, 4-es automata váltós kocsim volt eddig, és ugye most is az van. Ilyen késlekedést soha nem tapasztaltam, nem is jellemző az olajkavarókra. Inkább az, hogy lassabban váltják a fokozatot, ha az ember kézzel nyúlna bele, illetve lassabban váltanak vissza padlógáznál. De olyan, hogy letaposom a gázt, s 1, de akár 2 másodpercig ezt nem követi érdemi gyorsulás, csak a Kia csinálta nálam.. Már eladtam, úgyhogy nem tudom megmutatni, de a tesztekben is írják, hogy ilyen. Fel lehetett rá készülni, s előbb lenyomni a gázt, de akkor is idegesítő volt.