Egz konstrukcióban éri meg, de nem nagy szám, ha megvan a pénzed rá, azt jelenlegi kamat mellett állampapírba teszed, és lizingeled az autót.. Az állampapír elég korrektül ellensúlyozza a lizing kamatait, hiszen a kamat költségelhető az állampapír kamata meg adómentes ugyebár, így egy forint lizing kamatot is elensúlyoz, ha meg szerencsejáték az életed csinálhatod euróban ahol 6% thm van a jelenlegi 15% állampapír ellen..
Még így se nagy szám, ellenben a képlet itt már szebb. Ha nem így teszünk teljesen felesleges havi 10e ft ért behayudni a céges használatot, meg szórakozni az egésszel, de a képletbe ha ezt a tételt beletesszük hirtelen javul a végeredmény..
Innen is látszik hogy igazad van, azt veszünk amire van pénzünk, ez az alap tézis, azt persze azt még lehet optimalizálni.
a lízing kamatát le tudod írni a TAO-ból annak 70%-áig, nyíltvégűnél az ÁFA legalább felét pedig vissza tudod igényelni.
azért így eléggé megéri, szerintem.
Akármilyen ajánlatokat kaptam lízingre több márkától, összeségében nem éri meg egyik sem a kp. vásárláshoz képest.
Pedig többen ráindítottak a lízingre, hogy az fasza lesz. Hát mondom miért is ne, nem vagyok semmi rossznak az elrontója, a jónak meg pláne nem. De nem éri meg.