HONDA fórum
2024. június 29. szombat, 13:09,  Péter, Pál Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve
Autóvásárlás topikja

#31788 bejemves 0  2022. december 13. 06:39:10 re: #31781 (coyote_ + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hehe, ez jó. VCDS nálam is van mindig. [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif]

#31784 Tonx +  2022. december 12. 15:26:54 re: #31781 (coyote_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És az új 2.0T motornál hajlamosak a trafók gumivégei beleszakadni a hengerfejbe. Szóval a gyertyacsere 4 trafócserével kezdődik.
2022. december 12. 16:03:03: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #31785 

#31783 CharlesPhilip +  2022. december 12. 15:26:09 re: #31781 (coyote_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
A gyújtótrafó az első 1.8T-nél használódott gyorsan. Haverom, már csukott szemmel tudja cserélni, az AC pumpát is.


Az eredeti hozzászólás
#31781 coyote_ +  2022. december 12. 14:58:01 re: #31766 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ehhe... vezérlés a tűzfal felőli oldalon. Ami nem lenne baj, ha a vezlánc feszítők nem lennének hajlamosak meghalni. Szóval motor ki. Igaz, csak egyszer kell megcsinálni.
Ja meg olajpumpa betegségre hajlamos, cserébe ha kint a motor, azt is lehet preventíve cserélni.
Azt hiszem a katalizátor cseréhez is ki kell venni, de lehet, hogy az 2.7T-nél volt.
Amúgy priceless. :D

ui.: és ahogy egy megrögzött Audi-s haverom mondja, "én gyújtótrafó meg VAG nélkül már nem indulunk nyaralni".
2022. december 13. 06:39:10: megválaszolva bejemves 0  által, → #31788 
2022. december 12. 15:26:54: megválaszolva Tonx +  által, → #31784 
2022. december 12. 15:26:09: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #31783 


Nem találtam megfelelő információt a szerkesztésekhez.



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.33, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.015 mp, 9 query