Gyűrődő zóna egy új Yaris-ban vagy egy új Twingo-ban sincs mégis erősek. Már rég nem attól erős egy autó, hogy mennyi vas van az elejében.
Általánosságban az újkori amerikai autók nem rohadnak jobban mint pl. a németek. (saját példáimból kiindulva pedig egyáltalán nem de az nem minta)
6M-ért fiatal USA szedán nem egyszerű de biztos lesz más is itt aki tud nálam okosabbat:
- Mopar vonalon 300C/Magnum az 5.7-es Hemi-vel nem sz@r, faék autó, ha nem évjárat elejéről van akkor szelepfészek probléma is ritka, váltó a legendás 722.6-os merci váltó (nag1) ami rengeteget bír. Hengerlekapcsolós ami ügyesen és szépen dolgozik, ha nem egy félmilliót futott példány akkor rendben működik. (tapasztalat). Van hozzá minden mivel a motoron kívül kb minden megegyezik a dízel verziókkal. Cserébe öregecske merci alapokból épült ami sok szempontból inkább előny. Jól törik, lehet vele hüjjegyerek módjára pörögni vagy nagypapásan kocogni. SRT8-at (6.1) is tudsz venni ennyiért de jót inkább a kínálat aljából és kintről.
- GM vonalból Cadillac STS játszhat 2001-2005 között, hátul kapar, (a korábbiak évjáratok elöl) 4.6-os NS motor ami tud meglepit okozni de ha rendben van (vagy olyan hüjjétől veszed mint én aki tökéletesre építette majd eladta) akkor egy tökéletes utazó autó, csendes, jól megy, rengeteg a lufi meg a kényelmi bizbaz hiszen annó a merci-bmw vonal ellen indították (pl valódi hud amit nagyon szerettem). Alkatrész ellátottság jellemzően kintről de minden van fingért (mint általában az amerikai autókhoz).
- GM vonalból még érdekes lehet a Chevy SS avagy Pontiac G8 (ami igazából egy Holden) és az LS3-as 6.2-es motort hordva az orrában igazi sleeper, pusztítóan erős és kutya sem nézi ki belőle amúgy faék autó. Európában sajnos ritka de simán lehet hozatni kintről. (
- Ford-okat nem ismerem de ha jól tudom ők CrownVic-el kivezették a V8-at a szedánokban.