HONDA fórum
2024. július 1. hétfő, 11:51,  Annamária, Tihamér Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve
HONDA Szerviz

#125011 -Törölt felhasználó- 2022. október 14. 08:23:37 re: #125010 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Még egy megjegyzés: jelenleg átlagosan 130-140 kilométerenként indul el a regeneráció.


Az eredeti hozzászólás
#125010 -Törölt felhasználó- 2022. október 14. 07:35:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,
Gondoltam ide is leírom a problémámat, hátha van valakinek valami ötlete. :)
Van egy 2008-as 2.2 dízel Civic-em, 250e km-el.
Idén januárban beletolattam egy vasdarabba; az ütközést a kipufogórendszer fogta fel valószínűleg. Nem láttam, megtörtént. Nem volt nagy sebesség, de érezhető volt ahogy megakad az autó. Az eset után 15 km-el hibát jelzett a DPF. "Check System", vagyis a kiskönyv szerint irány a szerzvíz.
A szervízben (nem Honda szervíz) kikényszerített regeneráció után minden rendben ment. Kb 400 km-ig. Azután ismét előjött a hiba. Többször is. Kiderült, hogy az autó nem indítja el a regenerálási folyamatot.
Végül márciusban bevittem a Duna Autó Honda szervizébe. Ott közölték velem, hogy nem foglalkoznak dízel autókkal, de a szerelő feltett egy újabb verziót az ECU-ra.
Nos, innentől fogva már elindult a regeneráció. Sűrű szürke és kék füst. Olyan szinten, hogy rámszólnak az autósok, hogy lehet kigyulladt az autó. Miután végzett a regeneráció semmi füst. ..ééés 1500 km után ismét előjött a DPF "Check system" hiba. Ki lett cserélve a katalizétor és a DPF (utángyártott, de a csövek és a szonda gyáriak). Nem oldotta meg a problémát.
Volt bent a Royal Motors Honda szervízében, ott kicserélték a nagynyomású rail csövet. Volt porlasztó felújítás. Nem segített, ugyanúgy füstöl az autó és telítődik a motorolaj az üzemanyaggal (olajcsere és 1000 km megtétele után le kellett engedni az olajból).. jah és időnként még előjön a Check System hiba a DPF-nél; de már csak törlöm a hibakódot és tűröm a füstöt.
A szakszervíz levette a kezét a dologról és azt javasolta, hogy üttessem ki a DPF-et..

Szóval itt állok. Nem tudom milyen irányba induljak a problémával.
Nem biztos, hogy köze van ahhoz, hogy beletolattam egy vasdarabba, de utána kezdődött a probléma. Nem biztos, hogy köze van ahhoz, hogy esetleg sz@r szoftvert tettek fel az ECU-ra, de biztosan változott valami, hiszen azóta füstöl mint az állat regenerlás közben..
Nem értek az atókhoz, fogalmam sincs milyen szerelőhöz vigyem; a pénz csak megy és nem változik semmi lassan egy éve. Jelen környezetben eladni nem érdemes, újat venni pedig nem szeretnék még 1-2 évig (ha lehetséges).

Ha van valakinek ötlete a hibával kapcsolatban vagy esetleg tud valaki valami hozzáértő szerelőt Szentendre környékén, akkor szívesen veszem az segítséget.
2022. október 14. 08:23:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #125011 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.41, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.199 mp, 7 query