Elvittem dpf tisztítóhoz, kiszerel , kitakarít, visszaszerel. Azt írták, hogy nagyon szennyeződött volt.
Ezek az értékek voltak takarítás elött : 067mbar és 396m3/h flowrate. Takarítás után : 030mbar és 454m3/h flowrate.
3 nap után ismét DPF light + ! jel, megint jött a vész üzemmód. Regenerálás nem volt egyszer sem, mert azt mutatná a kijelzön ( dpf lámpa simán ), tehát regenerálás nem történt.
Most bejelentkeztem a Budaörsi Hondába teljes diagnosztikára ( légtömeg mérés, turbó nyomás, befecskendezés, egr szelep, lambda szonda és sensor társai. Ettöl függetlenül ha van járatott szaki környékén ( pest megye ), kérem jelentkezzen.
Szerintem valahol máshol kell lennie a hibának, ami végett mindig átkapcsol limp modba.
2022. május 17. 23:56:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124915 2022. április 19. 17:30:57: megválaszolva Tonx + által,
→ #124880
Hát esetleg egy erőltetett regenerálás aztán a használat átgondolása. És esetleg a pillanatnyi fogyasztás figyelése, mert ha regenerál akkor emelkedik a fogyasztás egy 2-3 literrel és akkor nem állítjuk le hanem megyünk még vagy 10-15 percet, nem eszetlenül nyomva neki hanem csak normálisan 1500-2000 felett. És akkor nincs ilyen gond. Mondjuk haver is hosszú távra használta aztán mégis 2 hetente kellett regenerálni. Mondjuk neki meg is van csipszelve a types.