Nem tudom, az 555 most mennyire jó, 4. genbe mi is azt tettük régebben. Elég gyorsan csere volt. Bár ez viszonylagos, akkoriban évi 60-70e-eket mentem, olajcsere, sőt vezérléscsere is elég rövid időközönként ment.
2019.áprilisában cseréltem 174ekm-nél gyári talpasokra, amit kivettek semmi baja nem volt, betettem abba a dobozba amiben az új volt. Akkoiban sok volt a kifordulós poszt és megelőztem a bajt.
Nekem azóta a gyári talpas van bent, pályanapokkal is megfűszerezve, bírja.
Gyári talpas nekem ~30.000 km után kuka lett mindkettő. Imi 555-öt rakott most bele. Azt mondja sorban kezdenek lógni a gyári talpasok, van akinek 4-5.000 km után.
Egyébként a gyári 16 éves még nem lógott amikor cseréltettem , én is csak a biztonság kedvéért, mert “típushiba”.