Leömlő mindkét esetben OBX márka, USA ból rendelve... kint is sokan használják meg itthon is pár Hachin fent van, ezért nem gondolnám hogy ott megy el!
Érzésre nem mondanám amúgy gyengébbnek, bár olyan hangos lett, hogy lehet a hangokba is lovakat érzek
Pad egy friss építés, tavaly októberben készült el , elvileg a két mérés körülményei között csak a hőmérséklet más!
Youtubon van fent egy 4age tuninggal foglalkozó srác, ott is több féle kipuff méretet kipróbált, de nagyobb átmérővel nőtt a lovak száma is , de próbálok minél több infót, tapasztalatot begyűjteni !
Én a rendszert nem okolnám. Vti-n anno mérte csoki (vissza kellene nézni) ha jól emlékszem 45-50-60-as üres csővel és végig emelkedett a teljesítmény. Leömlő után az már csak folytás. Ha számítana akkor versenysportban is lenne rendes rendszer a gépeken.
Esetleg a leömlő okozhat teljesítmény csökkenést ha nincs összhangban a motorral. A leömlő mérete nem túlzottan nagy, mert egy B16-ra pl. a TODA-nál 45ről startol és ott is 60as a kilépő. Esetleg a kialakítása lehet rosszabb.
Én inkább a padot mondanám. Nem értek a padokhoz, de ma oly divatos, hogy mindenki padot üzemeltet csak a kérdés ezek közül ki az aki ért is hozzá?