"Próbáld meg visszaküldetni, az elállási jogod miatt lehetőséged van rá, azt kész."
Egyelőre erre hajlok én is. Ennek mi legyen a menete szerintetek? Először az eladónak illene írni, mielőtt refundot (paypal) vagy dispute-t (ali) indítok. Legalábbis ez szokott lenni az elvárás a paypal-nál (Az eladóval felvettem-e a kapcsolatot?)
Ha írok, mi a bánatot írjak? Simán hivatkozzak az elállási jogomra és belinkeljem, amit wierra is?
Elég para ez nekem, illetve számomra sok pénzről van szó, jó lenne olyan tanulópénzként emlékezni rá, amit végül nem kellett megfizetnem.
Szerk.: egyébként világos, hogy hibáztam, viszont az ügyintéző mondta, hogy azért hívosgatják az ügyfeleket a vámügyintézés elindítása előtt, mert kb. senki sem tudja, hogy van ilyen, mindenki az áfával és az általános (8,5%) vámmal számol.
Őszintén szólva én is próbáltam utánanézni, hogy van-e valami rejtett költség, de semmi erre utaló jelet nem találtam, illetve most már angolul rákeresve a "bicycle parts from china anti-dumping duty" kifejezésre néhány cikk és fóum előbukkan, de hát erre így ki keres rá... .
elektromos kerékpár alkatrész esetén mi a helyzet ? Kérdezd meg a posta vámügynököt..
Különben meg nem hallgatta el senki se a vámot, az importálásnál tisztában kell lenni ezekkel a dolgokkal mert tulajdonképpen te intézed az importálását, és a vámkezelését a csomagnak. Az autószalonban se mesélik el ha megvetted a kocsit és elütsz vele egy gyalogost börtönbe kerülsz, nem a szalon felelőssége.
Próbáld meg visszaküldetni, az elállási jogod miatt lehetőséged van rá, azt kész.