Most nem akarom védeni, de egy nagyobb kompressziós dugattyú került bele, tehát kaphatott új gyűrűket is. Bár nem tudom hogy mikor történt de már volt bontva a motor. Akkor meg ha átépítem nem hagyom félbe hanem vagy teljesen felújítom vagy sehogy. Ez olyan csöves megoldásnak tűnik. És ezért jogos valahol amit ír hogy márpedig ez nem normális az a kék füst hátul. Az én K20-am is eszi normál használat mellett 5-7e alatt 1 max-min távolság eltűnik. De ennyire nem pamacsol. A régi D16-om az rendesen füstölt állandóan sokkal durvábban mint ez, de ott 400km alatt fél liter belement. Majd felújítás után megszűnt. A D17 FRV-ben dettó 3-4e alatt 1 liter de nem füstölt, felújítás után jó lett.
Egy autó-, illetve annak motorjának élettartamáról években beszélni aztán hatalmas szakmai alapokra utal . A futásteljesítmény vagy az üzemóra közelebb állna a valósághoz. Ha már dilettanizmus.
Azért vagyok ezen a fórumon, mert jónak tartom, sok az értelmes ember, de mint mindenhol már a világban, az objektív alapokon történő értelmes eszmecserék, viták már itt is egyre ritkábbak, és egyre gyakrabbak a te hozzászólásodhoz hasonló bunkó, szakmaiságot teljesen mellőző, személyeskedő megnyilvánulások. Az alábbi pár hozzászólás jó példa, nézd csak meg: annyit mertem írni, hogy kéket füstöl, ez azért nem túl jó. Aztán jött rögtön pár magyarázat, hogy az úgy jó, meg azért van, mert... Ja, és amúgy sem értek hozzá. Ennyire ne legyek már elvakultak.
Ami tény, hogy a B/K sorozatú motorok az egekig vannak állandóan magasztalva mindenhol, mert ez felpörög a menyországig, és ennek ellenére bírják, nem esnek szét, fél millió kilométerenként csak izzócsere, stb. Aztán meg láthatóan de. Semmivel sem jobbak, mint mondjuk a azonos korú BMW M50/M52-k. Előbbinek valami őshondás is hangot adott már itt, meg is voltam lepődve, hogy a rózsaszín ködből valaki ilyet mer mondani.
Egyébként a Ferrarit a saját ligájában tényleg nem tartom a legjobb autónak.
Alapvetően butaságokat beszélsz és láthatóan fogalmad sincs sem az Integráról meg úgy általában a kihegyezett (szívó)motorokról.
Annak a felhánytorgatása, hogy eszik olajat egy ilyen csúcsra járatott motor (főleg 23 évesen) kb. hasonló dillettantantizmusra utal mintha azt mondanád, hogy milyen szar a Ferrari vagy bármelyik super sport autó motorja mert 5e kilométerenként kell benne olajat cserélni bezzeg a Skoda Fabiában elég 30e-ként is.