Sok múlik azon is, hogy milyen körülmények közt használod. Mondjuk 1 évig volt meg neked (pontosan nem tudom) és csak városoztál vele, akkor lehet, hogy úgy tűnt nem eszi, vagy kevesebbet.
Haverom vett egy 7gen FL 2.0 -t, valós 160.000 km környékén, gyári fényezéssel, kulturált állapotban.
Egyből kisszerviz, gyertya, olaj (0-30 castrol), üzemanyagszűrő stb. cserélve. Elmentek külföldi útra, kb. 3000km -t tettek meg és villant az olajlámpa.
Utána teletöltötte, majd városozott vele csak, szinte észrevehetetlen volt az olajfogyi, majd ment megint egy hosszabb utat és minimumra visszaesett a szint.
Alsó talpas: magam megnyugtatására cseréltettem én is gyárira, de szerintem nem volt semmi baja az eredetinek sem.
Annó az 5gen civicnél is voltak ilyen kitörések. Most az Accordnál is lehetnek sőt ismerek is ilyen embert aki elhagyta előzés közben. Egyszerűen nem úgy kell ellenőrizni őket ahogy sokan szokták. Rázópadon nem jön ki a hiba de megemelt állapotban ha felfelé emelik a kereket akkor lehet érezni ha szar.
Lehet, hogy én ilyen rohadt szerencsés voltam, de az enyémmel nem volt ilyen gond. Szerencsére nem olvasgattam netet a témában, mert akkor a sok rémhír hallatán lehet meg sem vettem volna. Így viszont volt egy fasza kocsim, semmi gondom nem volt vele. Máig sajnálom, hogy el kellett adnom.
Szerintem inkább az van, hogy azokat posztolják a fb-on, amelyikkel gond van. Azok meg nem jelentkeznek, akiknek nincs ilyen problémájuk.
Ez olyan lehet, mint a 7. gen Accordnál az alsó talpas gömbfej kitörése. A fb azzal is tele van. Múltkor rákérdeztem már kíváncsiságból itt is, itt meg alig van ilyen tapasztalat. Azokal is van ilyen gond, de valószínűleg nem általános. És nem azzal van tele az internet, hogy ma sem tört ki az első kerekem, hanem azzal a pár esettel, amikor tényleg gond volt vele.