Én konkrétan írtam ezt amit írtál, hogy az elektrifikáció és a norma mint irányvonal erősen beszűkíti a Honda jelenlétét európában. Nos úgy tűnik Japán is erre az útra tévedt tehát pusztán ez nem lesz akadály. Ez a táblázat meg a jelenre érvényes. Nem lesz szükség külön autót gyártani európának tehát nem látom értelmét annak, hogy teljesen kivonuljanak. Főleg úgy nem, hogy a Honda nem egy Audi e-tron meg Tesla árban lesz tehát még piacot is nyerhet.
a jelenlegi (nagyon alacsony) eu-s piaci részesedés, egy alacsonyabb átlag árszinten valósult meg...
ebben még érdemben nincsenek meg a hybridizációs és elektrifikációs többlet felárak amik az autók árában érvényesítődnek...
ennek hatása az autó átlag árakat 20-40% tolja felfelé...
egy növekvő ár eleve szűkíti a potenciális piacot, (azt meg nem látom, hogy a honda a premium szegmens irányába nyitna, ami meg további áremelést jelentene...mert semmi nincs ingyen) így a jelenlegi piaci rész tovább erodálódik majd...