Most ez a B1169 hibakód ez valami kommunikációs hiba. Igazából ha egy hibakódot törölnek akkor X idő múlva megint bele kell nézni az agyába mi jön vissza. Nem szokott fals dolgokat dobni a komputer első körben arra kell elindulni.
Egyébként a nem szakszerű klímatisztítás ECU problémákat is okozhat(beázás, csatik kontakthibája etc.) tehát nem tudom mióta van Nálad az autó vagy hogy szoktad Te tisztítani a klímát de ez is lehet. Az ECU viszonylag könynen hozzáférhető legalább a csatikat ellenőrizném első körben.
Hát így távolból leírás alapján ez még akármi is lehet. Főrelé, indításgátló, egy bizonytalan biztosíték, esetleges testhiba, szar relé, vagy csak szimplán hibás ecu, vagy ecuban eloxidált csatlakozó. Azt azért jó lenne tudni hogy amikor leáll és ráadod a gyújtást akkor morog-e a benzinpumpa, elalszik-e az immó lámpája, inditóspray-el elindul-e vagy esetleg néha néha majdnem beindul esetleg csak ugyanúgy teker a motor. Aztán ezek után lehet már tovább keresni ha köhécsel spray-el akkor nincs elég benzin, ha akkor sem akkor kevés a gyújtás. De ezt már tényleg szerelőnek kellene látnia, aki hajlandó is több időt rááldozni a keresésre.
Előre bocsátom, nem vagyok szerelő és VAN egy kis különbség egy '92-es Legend kúpé meg egy 7gen Accord között, de amikor az én Legend-em csinált ilyet, (hol indult, hol nem) akkor a főrelé volt a ludas, az újra lett forrasztva és minden helyreállt.
(menet közben nekem mondjuk nem állt le sosem, de nem is hagytam sokáig "élni" a problémát)
Valószínűleg ez a fórum az utolsó mentsváram. Remélem tudtok nekem segíteni. Már hónapok óta szenvedünk egy hibával, amire senki sem tud rájönni. Próbálom összefoglalni ezt a rémálmot.
A kocsi: 2005-ös, benzines 7. generáció, turbó nincs. Hiba egyik nap 5-ből 5X indul, másik nap egyszer sem indul be.
Áprilisban nem indult, gyújtáskapcsoló csere, ezután bírta 2 hónapig hiba nélkül. Ezután megint sz_rakodott, hibaolvasás Jármezei Károlynál, Nyíregyházán, semmi baja. Mondta ő. Itt volt egy teljes olaj-, és gyertyacsere is. Egy hónap múlva megint előjött a hiba, az akksi is merülgetett, hát azt is kicseréltük. Itt jött egy kb. 1 hónapos szünet, és előjött ugyanaz a hiba. De most már menet közben is megállt kétszer a kocsi. Erre az egyik szerelő azt mondta, hogy ez csak benzinszivattyú hiba lehet, azt is cseréltük.
Most már csak egy napokat volt jó, elvittük először Nyírpazonyba, majd Debrecenbe a Gold-Hondába hibakód olvasásra. Töröltek 3 hibaüzenetet (61-1 AKKU, B1168 MŰSZERVEZ. Modul, B1169 MOTORKOMM) és csak pislogtak, hogy ezzel mást nem tudnak csinálni, hát hazajöttünk. Másnap megint nem indult. Oké, még egy szerelő, ő azt mondta, ez csak is főtengely és vezérműtengely jeladó hiba lehet, azokat is cseréltük. Semmi változás.
Egyéb: Volt egy elemcsere az indítókulcsban, már hónapok óta a 100-as oktánszámú mol-os benzint tankoljuk, megtörtént a visszahívásos légzsák hiba javítása
Nagyon szívesen vennék és megköszönnék mindennemű tippet és jó tanácsot, mert ez már tényleg az agyf*** kategória.