Program biztos jó?
Az a 3-4deci víz merre tűnt el? Kifelé vagy befelé?
Ha a jó a programod és még csak nem is hengerfejes akkor nem lenne szabad neki ennyitől melegedni. Nyílván a cooler kitakarja a hűtőt, de azért folyamatos menetszél mellett nem kellene melegedni.
Vastag alu hűtő félmegoldás. Nem a legjobb a hatásfoka. Legjobb egy integra vagy CRV hűtő lenne ami lámpától lámpáig ér, de gondolom a turbo nem engedi.
Kitámaszthatod a mocitetőt, vagy vághatsz plusz lyukakat a lökösre...esetleg bandázs de nem tartom valószínűnek, hogy esetedben javulást hoz.
Tanácsot kérnék.
Vettem egy B18 T Coupet, 0.5bar, gyári belső.
Autópályán 120 km/h-nál megindult felfelé a vízhőfok, majd el is tűnt úgy 3-4 deci hűtővíz. Onnantól félreállást követően 110 km/h-al folytattam utam.
Nem tervezek hasonló nagy utazásokat az autóval, de ez megijesztett, M0-on néha közlekedem azért.
Aluhűtőt tervezek venni, mivel lehetne még javítani a hűtés hatásfokon? Turbó kabát, bandázs esetleg?
Köszi!